Denkt altijd groter
Ontdekt data-gedreven kansen
En overtreft elk succes
Doelgericht
Ondernemend
Teamplayer
Analytisch
Dit doet een Growth Hacker
Een Growth Hacker is gek op experimenteren. Met één doel: ontdekken op welke manier je het beste resultaat haalt. Met een webshop of online dienst, bijvoorbeeld. Al testend ontdek je elke dag hoe het nóg beter en slimmer kan. Dankzij Growth Hackers zit je op booking.com meteen in het juiste vakantiegevoel. En zie je precies die juiste post van Coolblue voorbij komen op je socials. Alle grote merken werken met Growth Hackers. En merken die groot willen worden al helemaal…
Deze banen wachten op jou
Als Digital Marketeer bedenk je marketingstrategieën om de bekendheid van en het vertrouwen in jouw merk te vergroten. Je voert je strategie ook uit met een slimme mix van digitale kanalen, zoals e-mail, blogs en social media. Ook weet je hoe je merk hoger in de Google-resultaten terecht komt. Lekker veelzijdig!
Als Automation Specialist zorg je ervoor dat potentiële klanten op het juiste moment in aanraking komen met de juiste informatie. Als iemand zijn digitale winkelmandje vult en toch niets afrekent, heb jij bijvoorbeeld meteen een kortingscoupon paraat. Jij beheerst het spel van digitaal verleiden en weet precies wie je waarmee over de streep trekt.
Waar blijft je pakket? Ah kijk, een sms’je. Als Mobile Marketeer is je smartphone je beroep. Je zorgt er bijvoorbeeld voor dat klanten altijd en overal op de hoogte zijn van hun bestelling. Of onderweg het juiste bedrijf in de buurt vinden. Je mag dus voor je werk de hele dag met je mobiel bezig zijn. Lekker!
Goed bezig op Insta, Facebook of Twitter? Een mooi begin. Als Social Media Specialist ben je namelijk verantwoordelijk voor het bedenken en succesvol maken van social campagnes. Door continu je resultaten te analyseren en regelmatig marktonderzoek te doen, geef je jouw creativiteit een zakelijk fundament.
Met jouw vlotte pen maak je content die interessant is voor de lezer én voor algoritmes. Omdat je de juiste invalshoek vindt, wordt je content veel gelezen, geliked en gedeeld. En omdat het goed in elkaar zit, wordt Google ook enthousiast. Zo draag je al schrijvend bij aan het succes van je organisatie.
Als Projectmanager zorg je ervoor dat alles goed komt. Op tijd én binnen het budget. Met jouw natuurlijke leiderschap en scherpe oog leid je de ontwikkeling van websites, apps, software of campagnes in goede banen. Je voorziet problemen, pakt kansen en luistert goed naar ieders wensen en zorgen. Zo is je team blij – en je opdrachtgever ook.
Bovenaan in Google? Jij regelt het. Als SEO-specialist zorg je er met slimme teksten en goed gekozen links voor dat je opdrachtgever hoog in de zoekresultaten terecht komt. En als SEA-specialist laat je zo effectief mogelijk advertenties zien binnen de kanalen van Google. Scoren is wat jou drijft. En dat doe je elke dag!