IT-beheer wordt steeds complexer en massaler. Steeds meer apparaten zoals robots, smartphones, webcams, drones, en Tv’s worden aangesloten op bedrijfsnetwerken, thuisnetwerken en het internet.
Wegens deze ontwikkelingen groeit de behoefte naar IT-beheerders, helpdesks, endpoint-beheer en IT security enorm. Vaak lopen bestaande opleidingen achter bij deze progressie. Daarom biedt CBA Benelux opleidingen en stages aan, zodat werknemers de juiste soft-skills creëren én de juiste kennis aangeboden krijgen.
PROJECTEN
CBA Benelux IT-Tools is helemaal tekkie! Lees snel hun ervaringen op het gebied van tech en met welke klanten zij samenwerken.

ANDRÉ SCHELLEMAN
Meer weten over werken bij CBA Benelux IT-tools? Stuur een mailtje naar André en hij helpt je graag verder!
Welke Tekkies kom je hier tegen?
We hebben de techbanen uiteengezet en ingedeeld in de Tekkie profielen.
Als junior helpdeskmedewerker ben jij het eerste technische en sociale aanspreekpunt op de helpdesk. Ook ben je bezig met werkplek en/of applicatiebeheer in samenwerking met gebruikers en de senior systeembeheerder. Het is belangrijk dat je sociaal bent en goed Nederlands en Engels spreekt. Daarnaast heb je kennis van Windows en ken je belangrijke IT-termen en begrippen.
Voor deze functie heb je:
Een senior systeembeheerder heeft dezelfde kennis als een junior helpdeskmedewerker, maar kan daarnaast ook systeemproblemen oplossen en veranderingen implementeren. Tevens heb je als tweede lijns systeembeheerder specialistische kennis in bijvoorbeeld IoT, de cloud of smartphones.
Voor deze functie heb je:
De helpdeskmanager kent alle ins en outs van de helpdesk. Daarnaast kan hij of zij ook bedrijfsprocessen verbeteren en IT-processen managen. Als helpdeskmanager ben je bezig met pro-actieve management en vorm je de schakel tussen helpdeskmedewerkers en gebruikers.
Voor deze functie heb je:
Een endpoint specialist weet alles van Mobile Device beheer, smartphones en tablets.
Voor deze functie heb je: